Administratie ondersteuning voor jou als retailer

Als retailer ben jij dagelijks bezig met jouw klanten en jouw personeel. Het liefst sta je in je winkel of ben je met jouw webshop bezig.

Dan wil je geen onnodige tijd besteden aan administratie. STYB is je partner bij het inrichten en optimaliseren van jouw administratie. Wij zijn experts in efficiënte bedrijfsvoering. We helpen jou graag door dat wat noodzakelijk is, makkelijker te maken. Dat geeft rust. Zo kun je de volledige focus hebben en houden op de jouw winkel of webshop. Focus je op de dingen waar je energie van krijgt als retailer!

Maak je hier geen zorgen meer om!

Bij de zaken waar jij als retailer liever niet mee bezig bent, helpen wij je graag verder! Het verwerken van facturen en bankmutaties, nalopen van de aangiftes en het controleren van de cijfers. Daarvoor maken we dankbaar gebruik van de beschikbare technische mogelijkheden. Samen met jou kijken me naar de mogelijkheden om jouw kassapakket of webshop te koppelen aan de financiële administratie. Dit scheelt tijd en geld en je hebt altijd een bijgewerkte administratie. Dat geeft inzicht en rust!

Natuurlijk kun je ook zelf zorgen voor het bijhouden van de financiële administratie. Dan helpen wij graag om jouw administratieve processen zo efficiënt en geautomatiseerd mogelijk in te richten. Periodiek kunnen we jouw administratie controleren en ondersteunen bij de BTW aangifte. Aan het eind van het jaar zorgen we voor de jaarafsluiting en de nodige belastingaangiftes.

Innovatie en koppelingen

STYB is constant op zoek naar de laatste innovatieve ontwikkelingen op administratief gebied. Als het kan, koppelen wij zoveel mogelijk processen aan elkaar. Volledige digitalisering en eenmalige (automatische) invoer, daar houden wij van!

 

Ondersteuning bij het inrichten van de dagelijkse (administratieve) processen

Wij kunnen jou als retailer helpen om jouw administratieve processen zo efficiënt en geautomatiseerd mogelijk in te richten. Desgewenst kun je (onderdelen van) jouw administratieve aan ons uitbesteden.

Altijd inzicht met jouw eigen online retail dashboard

Je eigen dashboard, direct gekoppeld aan jouw administratie. Dat geeft je het inzicht en de rust om te ondernemen.

Salarisadministratie

Als je als retailer personeel in dienst hebt, komen daar veel administratieve handelingen bij kijken.

STYB ondersteunt jou daar graag bij en biedt een totaalpakket aan diensten om jou te ontzorgen. Hoe minder zorgen, hoe meer rust!

Belastingen

Dankzij onze dienstverlening kun jij doen waar je goed in bent. Daardoor helpen we jou je winst maximaliseren waardoor je – sorry – meer belasting moet betalen. Daar staat tegenover dat we alle fiscale regels, uitzonderingen en mogelijkheden kennen zodat je optimaal gebruikmaakt van de fiscale ruimte. En dat is leuk!

Rust is: Niet te veel betalen

Basispakket

  • Inkoopfacturen
  • Bankmutaties
  • MVA staat
  • Maandcheck
  • Online rapportages
  • Jaaroverzicht

Doe-het-zelf-pakket

  • Periode-check
  • BTW aangifte (optioneel)
  • Jaarcontrole
  • Jaaroverzicht
  • IB aangifte

Module BTW

  • Aangifte periodiek met o.a.;
    • BTW aangifte
    • ICP aangifte
    • Belgische BTW
    • Duitse BTW
    • Engelse BTW

Module Debiteur

  • Debiteurenbeheer

Module IB

  • IB aangifte eigenaar
  • IB aangifte eigenaar & partner
  • Uitstelregeling
  • Toeslagen

Module Salarisadministratie

  • Module Salaris
  • Module BBL Subsidie

Rust is: Jouw administratie goed geregeld

Zullen we eens om tafel gaan? Ramon van Uden Retail