Administratie voor Franchisenemers
Ben je franchisenemer of wil je franchisenemer worden? STYB heeft veel kennis en ervaring in de franchise wereld. Wij kunnen je helpen om jouw administratieve processen zo efficiënt en geautomatiseerd mogelijk in te richten. Desgewenst kun je (onderdelen van) jouw administratieve aan ons uitbesteden.
Administratie voor franchisegevers
Ben je franchisegever en wil je jouw administratieve processen verbeteren. Franchisegevers kunnen bij STYB terecht voor diverse administratieve diensten. Vraagstukken op administratief gebied kun je met een gerust hart bij ons neerleggen. Wij lossen ze voor je op of zoeken samen met jou naar een antwoord. Door onze ruime ervaring op franchise gebied, kunnen we je altijd voorzien van een passend antwoord.
Inzicht in jouw administratie
Als franchisegever wil je graag dagelijks weten hoe jouw formule, jouw filialen en jouw franchisenemers ervoor staan. Goed georganiseerde, efficiënte en eenduidige administratieve processen helpen jouw daarbij. STYB is in staat om voor meerdere vestigingen tegelijk een dagelijks bijgewerkte administratie te creëren. Daarvoor maken we dankbaar gebruik van de beschikbare technische mogelijkheden. En dankzij een overzichtelijk dashboard geven wij jou en jouw franchisenemers inzicht in jouw onderneming. Ook kunnen wij (onderdelen van) de dagelijkse (administratieve) processen van jou en jouw franchisenemers overnemen. Zo creëren wij rust in jouw franchiseformule.
Overige administratieve ondersteuning
Voor jou als franchisegever of franchisenemer heeft STYB diverse administratieve diensten. Denk aan de salarisadministratie, BTW aangifte, periodieke rapportages, benchmarking, jaarafsluitingen, jaarrekeningen en belastingaangiftes.