Administratie voor Franchisenemers

Ben je franchisenemer of wil je franchisenemer worden? STYB heeft veel kennis en ervaring in de franchise wereld. Wij kunnen je helpen om jouw administratieve processen zo efficiënt en geautomatiseerd mogelijk in te richten. Desgewenst kun je (onderdelen van) jouw administratieve aan ons uitbesteden.

Administratie voor franchisegevers

Ben je franchisegever en wil je jouw administratieve processen verbeteren. Franchisegevers kunnen bij STYB terecht voor diverse administratieve diensten. Vraagstukken op administratief gebied kun je met een gerust hart bij ons neerleggen. Wij lossen ze voor je op of zoeken samen met jou naar een antwoord. Door onze ruime ervaring op franchise gebied, kunnen we je altijd voorzien van een passend antwoord.

Inzicht in jouw administratie

Als franchisegever wil je graag dagelijks weten hoe jouw formule, jouw filialen en jouw franchisenemers ervoor staan. Goed georganiseerde, efficiënte en eenduidige administratieve processen helpen jouw daarbij. STYB is in staat om voor meerdere vestigingen tegelijk een dagelijks bijgewerkte administratie te creëren. Daarvoor maken we dankbaar gebruik van de beschikbare technische mogelijkheden. En dankzij een overzichtelijk dashboard geven wij jou en jouw franchisenemers inzicht in jouw onderneming. Ook kunnen wij (onderdelen van) de dagelijkse (administratieve) processen van jou en jouw franchisenemers overnemen. Zo creëren wij rust in jouw franchiseformule.

Overige administratieve ondersteuning

Voor jou als franchisegever of franchisenemer heeft STYB diverse administratieve diensten. Denk aan de salarisadministratie, BTW aangifte, periodieke rapportages, benchmarking, jaarafsluitingen, jaarrekeningen en belastingaangiftes.

Dagelijkse bedrijfsvoering

We hebben de ervaring, de kennis en de tools ter beschikking om jou als franchisegever én je franchisenemers te ondersteunen in de dagelijkse bedrijfsvoering. We ontzorgen je van A tot Z. Bovendien kunnen we benchmarking voor je organiseren.

Administratieve processen

Niet denken vanuit de jaarrekening, maar vanuit de dagelijkse administratieve processen van de franchiseformule. STYB is je partner bij het optimaliseren en inrichten van jullie administratie. Wij zijn experts in efficiënte bedrijfsvoering.

Online dashboard

Ons franchise dashboard helpt je om vooruit te kijken. Mooie en overzichtelijke grafieken en tabellen geven je online, real-time inzicht in de belangrijkste bedrijfsinformatie van de franchiseformule en als franchisenemer.

Innovatie en koppelingen

STYB is constant op zoek naar de laatste innovatieve ontwikkelingen op administratief gebied. Als het kan, koppelen wij zoveel mogelijk processen van de franchiseformule aan elkaar. Volledige digitalisering en eenmalige (automatische) invoer, daar houden wij van!

 Salarisadministratie volledig uitbesteed

Geen omkijken meer naar de personeels- en salarisadministratie van jouw franchiseonderneming? STYB regelt het voor je!

Belasting

Weten dat je niet te veel belasting betaalt. Bij STYB zijn ook je belastingzaken in goede handen. Dat geeft rust!

Rust is: Niet te veel betalen

Basispakket

  • Inkoopfacturen
  • Bankmutaties
  • MVA staat
  • Maandcheck
  • Online rapportages
  • Jaaroverzicht

Doe-het-zelf-pakket

  • Periode-check
  • BTW aangifte (optioneel)
  • Jaarcontrole
  • Jaaroverzicht
  • IB aangifte

Module BV

  • Controles en dossiervorming
  • Jaarrekening
  • Deponering bij KvK
  • VPB aangifte
 

Module IB

  • IB aangifte eigenaar
  • IB aangifte eigenaar & partner
  • Uitstelregeling
  • Toeslagen

Module Salaris

  • Salarisstrook
  • LB en/of pensioenaangifte
 

Module Werkvloer

  • Ondersteuning bij klant op werkvloer

Rust is:

Zullen we eens om tafel gaan? Ramon van Uden Franchise